Aandeelhouderswaarde opnieuw gedefinieerd

Aandeelhouderswaarde is jarenlang leidend geweest in het bedrijfsleven.
Het heeft de westerse wereld een hoop gebracht.
Helaas is het z’n oorspronkelijke doel voorbij geschoten.

Het creëren van aandeelhouderswaarde is een doel op zich geworden.
Met alle korte termijn strategieën die daarbij horen.
Het is tijd om het begrip een nieuwe lading te geven.
Wij zijn nl. ook allemaal aandeelhouder van de wereld waarin we leven.
Elk mens zou verantwoordelijkheid moeten nemen voor een stukje wereld.
Zodra waarde namelijk persoonlijk wordt, zal men er anders mee omgaan.
Dat is ook overzichtelijk.
Nu is het te gemakkelijk om je hoofd om te draaien als het je even niet uitkomt.
En als er ver weg iets gebeurt; wat kun jij er dan echt aan doen?
Aandeelhouders zullen betrokken zijn bij hun aandeel en zich verantwoordelijk voelen
Zinnige Zaken gaat voor creatie van deze aandeelhouderswaarde door mensen bewust te maken van hun rol in de samenleving.